Gallery

Shaklee Supplements Shaklee Supplements Shaklee Supplements Shaklee Supplements Shaklee Supplements
Assalamualaikum semua,

Dah lama saya tak cerita tentang ostematrix ni kan? Ostematrix ini adalah pil kalsium yang menjadi favourite utama saya jugak. Bukan cerita olok-olok bukan cerita tipu. Ini kisah saya bersama shaklee kalsium atau lebih dikenali dengan OSTEMATRIX.

sumber kalsium
Add caption
Nampak tak keperluan kalsium berbeza-beza kan? Sebab itu biasanya 4 biji ostematrix disarankan ambil oleh orang biasa. Macam saya yang menyusukan anak, kalsium saya akan hilang banyak so saya pernah ambil up to 8 biji kalsium setiap hari! Hasilnya super hebat!

Kelmarin dulu saya sakit kaki macam nak putus je rasa sebab kenduri sabtu ahad campur jaga anak, campur tak cukup tidur campur sakit belakang sebab tidur atas lantai. Lenguh badan dan lenguh kaki usah cerita memang tahap 100% sakit yang amat. Lenguh pinggang pula sebab asyik dukung aeisyah sambil menyusukan dia. Rasa habis semua tenaga saya disedut-sedut. 
Malam tu sampai rumah, saya memang flat! Tapi sempat ambil 6 biji ostematrix. Paginya saya dah ambil 2 biji ostematrix. Saya ingat keesokan harinya saya akan MC sebab keadaan yang sangat tak memberangsangkan. Tapi saya bangun pagi jadi segar dan badan memang ringan, walaupun agak lewat bangun sebab kepenatan tapi saya memang cepat-cepat bersiap untuk ke ofis. 

Ada yang tanya, tak bahaya ke ambil banyak-banyak? Jom tengok gambar di bawah ni

pil kalsium

Tengok ye gambar tu, ikut kan dalam tempoh 12 jam kalsium diserap sepenuhnya dalam badan. So memang bukan termendap di mana-mana. Itu lah kehebatan ostematrix ni. So kalau keadaan yang sangat lenguh badan saya leh cadang ambil 4 biji pagi dan 4 biji malam. Kalau hari biasa boleh ambil 4 biji sebelum tidur.

Artikel menarik tentang kalsium di arkib utusan malaysia. Boleh baca untuk tambah info!

Selamat membaca! Berminat nak cuba? Jom roger saya



Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe

0 comments:

Video